سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خانهایمیل RSS 
Search

در اینترنت در وبلاگ میان صفحات فارسی
کلمات کلیدی: جمعه 92 تیر 28 ساعت 10:44 عصر

ای تجلی ظهور دلم خیلی گرفته... فردا جمعه است... فردا مهدی جان خودت گفتی منتظرم باشین خودت وعده جمعه دادی خودت گفتی پس خودت هم به وعدت عمل کن تو همون حس غریبی که همیشه با منی تو بهوونه ی هر عاشق ,اسه زنده بودنیتو امید انتظاری تو دلای ناامیدمثل دیدن ستاره تو شبای ناپدیدچه غریبونه گذشتند جمعه های سوت و کورهنوزم اما نرسیدی ای تجلی ظهور با تو ام، با تو که گفتی، تکیه گاه عاشقایی

میدونم یه دنیا نوری، ساده ای، بی انتهایی مثل لالایی بارون، تو کویر بی صدایی تو خود عشقی، میدونم، ناجی فاصله هایی تو همون حس غریبی که همیشه با منی تو بهوونه یه هر عاشق باسه زنده بودنیتو امید انتظاری تو دلای ناامید مثل دیدن ستاره تو شبای ناپدید عمریه دلم گرفته گله دارم از جدایی غایب همیشه حاضر تو کجایی، تو کجاییتو کجایی، تو کجایی راستی بچه ها ممکنه از این به بعد دیر آپ کنم چون دیگه درسام زیاد شده البته هر چند وقت یکبار بهتون سر میزنم منو فراموش نکنید راستی اگه ناراحتتون کردم  از همتون حلالیت میخوام موفق باشید اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته شده توسط منتــــــــظر!!! | لینک ثابت | نظرات شما ()


Copyright 2009 (C) RASOOLbhzadyan.parsiblog.com & Designer: mohammad Bagheri | Theam.TK